اس ام اس جدايي
نوشته شده توسط : نیلوفر

خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت ،
.

خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد ...
 از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکستو

از سادگی خیانت


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

با تو بودن خیلی وقته که گذشته
 بی تو بودن مثل مهر سرنوشته
حالا اسم تو را هی زمزمه کردن

 واسه من نه تو میشه نه فرقی داره


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


مینویسم روی صفحه ی غریب زندگی ، من فراموشت نمی كنم عزیز، به سادگی


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

از دشمنان برند شکایت به دوستان/ چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

من نه عاشق بودم ، نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من خودم بودم و یک حسه غریب ، که به صد عشق و هوس می ارزد .....!!!! "

 گل من باغچه نو مبارك.


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

از تو متنفرم حتی اگر اندازه تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشی


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

برایت آرزوی مرگ نمیکنم چون باید بمانی و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی .


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

منتظر ان روز هستم.

مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی.


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

آرزویم این است:
نرود اشک در چشم تو هرگز
مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها می گردد

و تو را دوست بدارد به هر اندازه دلت می خواهد


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

زتو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران
رفتم از کوی تو لیکن عقب سر نگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان و دگران وای به حال دگران


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

کاش روزی رسد تا مرگت را در زیباترین لحظه عمرت نظاره گر باشم.کاش لحظه مرگ صدایت در گلویت خفه شود.کاش............


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

تا که بودین ، نبودیم کسی کشت ما را غم بی هم نفسی
تا که خفتیم همه بیدار شدند تا که مردیم همگی یار شدند

قدر آن شیشه بدانید که هست نه در آن لحظه که افتاد و شکست


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

آنقدر رسم وفا مرده كه ترسم مجنون گر زنده شود یادی ز لیلی نكند


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

سنگ در برکه می اندازم و می پندارم با همین سنگ زدن ماه به هم میریزد

کِی به انداختن سنگ پیاپی در آب ماه را میشود از حافظه آب گرفت


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

گفتی شتاب رفتن من از برای توست
آهسته تر برو که دلم زیر پای توست


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

یادمان باشد:
اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

که در این بحر دو رنگی و ریا دگر حتی طلب آب ز دریا نکنیم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکن
در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکن
هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمود

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

تو بارون كه رفتی شبم زیرو رو شد

یه بغض شكسته رفیق گلو ش


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

احساس سوختن به تماشا نمی شود

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

این دلی که شکستی مال من نبود

خیلی وقت پیش تقدیم به تو شد.خوشحالم چون حالا میتونم جای دل سنگ بذارم تو سینه


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی.
وقتی دل مرا شکاندی 1بار بر میگشتی.فقط نیم نگاهی میکردی.

 

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

تو دل منو شکستی و لی من دل تو رو نمی شکنم چون یک دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


دیدی آنرا كه تو خواندی به جهان یار ترین
سینه را ساختی از عشقش سر شارترین
آنكه می گفت منم بهر تو غمخوار ترین
چه دل آزار شد آخر،چه دل آزار ترین
دیدی...

 

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


به تو سپرده بودمش
با هزار و یک امید
و حالا برای هزارو یکمین بار
دلم را می برم
تا شکستگی اش را....
گچ بگیرند!!!
 

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


چه ویرانگر ولی شیرینی ای عشق
بیا كه با همه افسونگریهات
برای درد دل تسكینی ای عشق


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


از من نخواه ببخشمت
هرگز نمیبخشم تورو
حتی اگه ببخشمت
خدا نمیبخشه تورو


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


بنویس ای سنگتراش عاقبت شدم فداش ، بنویس تا بدونه عمرمو دادم براش..

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

كسی رامگر ازسنگ باشد
كه بگذاركسی دلتتنگ باشد
 

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

برگ از درخت خسته شده *پاییز همش بهونست


______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

بودیم و کسی پاس نمیداشت که هستیم
باشد که نباشیم و بدانند که بودیم

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

گرچه دوست نمیخرد ما را به ریالی
ولی نفروشم تار مویش به جهانی

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

وقتی دلمو شکستی حس کردم بیشتر دوستت دارم
چون حالا دلم چندین تیکه داشت که هر کدوم جداگونه دوستت داشت..

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

فکر میکردم که برام یه رفیق و همدمی
تو کویر آرزو باران رحمتی
به گمونم آخر عاشقای عالمی
بذار راحتت کنم >>> فکر میکردم آدمی...!!!!

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

چقدر سخته
کسی رو که دوستش داری نتونی بهش بگی که دوستش داری وچقدر
بده که کسی تورو دوست داشته باشه واینو نتونه بهت بگه.
چقدر سخته
تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید وبجاش یه
زخم همیشگیرو قلبت هدیه داد زول بزنیوبجای اینکه
لبریز کنید و نفرت شی حس کنی که هنوز هم دوسش داری.
چقدر سخته
دلت بخواد سرتو باز به دیواری تکیه بدی که
یبار زیر آوار غرورش همه وجودت له شده.
چقدر سخته
تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما
وقتی دیدیش هیچیزی بجز سلام نتونی بگی.
چقدر سخته
وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه
اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری.
چقدر سخته
گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار
بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی
گل من
باغچه ی نو مبارک

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


آرزو دارم شبی عاشق شوی
آرزو دارم بفهمی درد را
تلخی برخوردهای سرد را
میرسد روزی كه بی من لحظه ها را سركنی
میرسد روزی كه مرگ عشق را باور كنی
میرسد روزی كه شبها در كنار عكس من
نامه های كهنه ام را مو به مو ازبر كنی

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


تو بگو وقتی خواب بودم چه کسی مداد رنگیشُ برداشت و فاصله ها رو پٌررنگ کرد ؟؟

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______


نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد. نگاهم کرد در نگاهش هزاران شوق عشق را خواندم. نگاهم کرد دل به او بستم. نگاهم کرد اما بعدها فهمیدم فقط نگاه میکرد

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

از او که رفته نباید رنجشی به دل گرفت
آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد
حتی حق آنکه دیگر دوستمان  نداشته باشد
نمی توان از او رنجشی به دل گرفت
بلکه باید تنها از خود رنجید
که چرا باید آنقدر شایسته ی محبت نباشیم که دوست ما را ترک کند ...
و این خود دردی کشنده است ...

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______




:: بازدید از این مطلب : 903
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: